Digital Media Conference 2017

virtuální realita, 2D/3D grafika, video - novinky v oblasti software a hardware

čtvrtek 23.11.2017, Premiere Cinemas, OC Praha-Hostivař

Program konference Digital Media

Předběžný program konference. Změny vyhrazeny.

Doprovodný program v předsálí po dobu konference

Gr. tablety WACOM, 3D myši

Nejnovější grafické tablety WACOM a speciální 3D myši 3dconnexion.
Partneři: WACOM, 3Dconnexion

Software ADOBE, Cinema 4D

Nejnovější kreativní software pro 2D/3D grafiku, web a video.
Partneři: Adobe, MAXON

Grafické stanice AMD

Výkonné grafické stanice s procesory Ryzen Threadripper a grafickými kartami AMD
Partneři: AMD

Program konference - časy přednášek budou upřesněny později

9:00 - 9:30

Registrace

Registrace účastníků konference

9:40 - 10:35

Lars Scholten

Tvorba 2D obsahu ve světě 3D - Lars Scholten

Lars vám v rámci své prezentace předvede, jak lze s využitím mixu 2D a 3D programů (Adobe Illustrator, AfterEffects a Cinema 4D) vytvářet 2D animace. 2D animační programy sice nabízejí uživatelům řadu možností, ale při požadavku na opravdu komplexní animace selhávají. 3D programy nemají s komplexností problém, nicméně vnášejí do výsledku svůj 3D styl. V této prezentaci uvidíte, jak se s tímto problémem vypořádat. Přednáška bude v angličtině

10:40 - 11:35

Glenn Frey

CINEMA 4D R19 - Glenn Frey (MAXON Computer)

Představení novinek v nové verzi 3D grafického programu Cinema 4D. Ukázky nových možností práce ve Viewportu, Voronoi fracture a SoundEfector v MoGraphu, ProRender pro GPU rendering, zcela nový nástroj pro redukce polygonů, systém LOD a řada dalších. Přednáška bude v angličtině

11:40 - 12:00

Lars Scholten

Z Adobe Illustratoru do 3D - Lars Scholten

Kreslíte 2D v Adobe Illustratoru a chtěli byste se posunout do 3D, ale vždy vás odradila komplexnost 3D grafických programů? Lars vám ukáže, že to jde, i když 3Dčko zatím vůbec neznáte. Přednáška bude v angličtině

12:00 - 12:45

polední pauza, občerstvení

12:50 - 13:30

Render Legion

Corona Renderer - Render Legion

Celosvětově stále populárnější renderer pro 3ds max a Cinemu 4D z dílny české firmy Render Legion se dostává do finální fáze vývoje. Jaké jsou jeho výhody, na co vše ho můžete použít a co můžete čekat v blízké budoucnosti (i s ohledem na spojení s firmou Chaosgroup, dodavatelem V-Ray) - to vše se dozvíte v této přednášce. Přednáška bude v češtině

V předsálí si budete moci sami Coronu vyzkoušet!

13:35 - 14:20

Jan Brukner

Virtuální (X)reality a další vzestup 3D grafiky - Jan Brukner

Virtuální svět (VR), rozšířená realita (AR) a nebo tzv. mixovaná realita (MR) a další (XR) jsou pojmy, které v poslední době slýcháváme čím dál častěji. 3D svět vizualizací nezůstává stranou, naopak se nám otevírají nové nedozírné prostory využití 3D grafiky jako takové. O osobních zkušenostech nejen s virtuální realitou, příkladech projektů a praktickém zapojení Cinema4D se s námi podělí freelancer Jan Brukner - Senior Art Director a 3D specialista z agentury BrainzVR (www.brainzvr.cz). Přednáška bude v češtině

14:25 - 14:50

odpolední přestávka

14:55 - 15:10

AMD

Novinky v oblasti hardware pro 2D a 3D grafiku - AMD

Za poslední rok došlo k dlouho nevídanému skoku na poli procesorů - firmě AMD se podařilo uvést na trh nové procesory Ryzen a Threadripper, které se díky svému vysokému výkonu ve vícevláknových výpočtech a velmi příznivé ceně dostaly do hledáčku řady profesionálních uživatelů. Všechny novinky AMD shrneme v krátké přednášce. Přednáška bude v češtině.

V předsálí si budete moci práci na grafických srtanicích AMD sami vyzkoušet!

15:15 - 15:45

Jakub Špaček

PBR - fotorealistický rendering na CPU nebo GPU v Cinemě 4D - Pavel Zoch (freelance 3D artist)

Physical based rendering se stává zaklínadlem dneška a my se v rámci této přednášky podíváme na využití tété technologie přímo v interních renderovacích jádrech Cinemy 4D. Přednáška bude v češtině.

cca. 15:50

Tombola, ukončení konference