Adobe Animate CC logo (Flash Professional)

Adobe Animate CC

Vytváření a poskytování bohatého interaktivního obsahu

Neustále pracujeme na nových vylepšeních

S aplikací Adobe Animate CC (dříve Flash Pro) budete mít vždy přístup k novým funkcím a vylepšením ihned po jejich uvedení na trh.

Adobe Flash Professional CC je teď k dispozici jako Animate CC.

Animate CC 2023 (23.0.2) - 25.5.2023

Animate CC 2023 (v.23) - 18.10.2022

Deformování obálek

Nový nástroj pro deformování obálek umožňuje deformovat vektorový nebo bitmapový objekt kolem okrajů pomocí Bézierových táhel. To otevírá možnost opravdu rychlého vytváření jedinečných póz, což je jinak velmi pracný proces. 
Nový nástroj pro deformování obálek usnadňuje proces vytváření složitých póz, poskytuje úplnou kontrolu nad vytvářením póz, a šetří čas.

Ohebné kosti

Ohebná kost je nový typ kosti přidaný do nástroje Pokřivení podkladu. S ohebnou kostí je možné nakreslit kost přesně přes stávající pózu a její deformací vytvořit další pózu. Díky ohebným kostem lze pózy snadno kreslit a deformovat pomocí známých Bézierových táhel. Hodí se při animaci postav a vytváření neformálních animací, zvýšení produktivity.

Režim úprav rigů

Představujeme nový režim úprav rigů, který umožňuje přidat nebo upravit strukturu rigů u základního tvaru nebo bitmapy bez jejich deformace a mapovat změny zpět na deformované pózy na klíčových snímcích.
Zaměřuje se výhradně na strukturu rigů a změny provedené v režimu úprav se použijí až po ukončení tohoto režimu, což poskytuje flexibilitu při experimentování se strukturou rigů, aniž by se skutečně deformovala. Barvy aktivních kostí při najetí myší se liší od hlavní časové osy.

Pokřivené objekty na panelu Knihovna

Pokřivené objekty jsou teď k dispozici na panelu Knihovna a lze je snadno identifikovat, přejmenovat, přesunout nebo seřadit podle typu. Na panelu Knihovna jsou nyní uvedeny typy Pokřivený tvar i Pokřivená bitmapa. To usnadňuje uspořádání datových zdrojů a poskytuje lepší kontrolu nad produkcí. 
Více o moderním rigování ›

Animate CC 2022 (v.22) - 26.10.2021

Moderní rigování
(v aktualizaci 22.0.2)

Moderní rigování (sestavení digitální kostry pro rozpohybování modelu) umožňuje rychle nastavit rig pomocí nástroje Pokřivení podkladu, otáčet kosti nebo deformovat klouby pro vytvoření póz a použít klasické doplnění, které automaticky vytvoří mezipolohy pro vytvoření plynulé animace. 
Jak to funguje ›

Rozšířené hierarchické uspořádání

Kromě posunutí a natočení lze nyní v hierarchickém uspořádání propagovat také transformace měřítka, zkosení a převrácení. 
Podrobnější popis ›

Animate CC 2021 (v.21) - 19.10.2020

Vylepšení režimu štětce Malovat pouze výplně

Vylepšená volba Malovat pouze výplně umožňuje obarvit oblast výplně. Tato funkce výrazně usnadňuje stínování postavy. 
Jak to funguje ›

Možnost opakování Poslední snímek pro grafické symboly

Abychom ještě více vylepšili možnosti grafických symbolů, přidali jsme volbu Poslední snímek. Spolu s volbou První snímek tak můžete ještě podrobněji přizpůsobit část grafického symbolu, pro který chcete použít opakování (smyčku).
Jak to funguje ›

Panel Datové zdroje

Přepracovaný panel Datové zdroje umožňuje najít, uspořádat a spravovat datové zdroje v rámci nových karet VýchozíVlastní.
Jak to funguje ›

Sdílení na sociálních sítích

Kromě Twitteru můžete z aplikace Animate pomocí možnosti Sdílení na sociálních sítích publikovat animace také na svém kanálu YouTube. Přidejte název, popis a hashtagy a klikněte na Sdílet. Video se vygeneruje a nahraje na YouTube. 
Jak to funguje ›

Rychlé publikování

Animace můžete publikovat v různých formátech videa, animovaného souboru GIF nebo HTML5 Canvas pomocí nové možnosti Rychlé publikování.
Jak to funguje ›

Vylepšení časové osy a symbolů

Přizpůsobení nástrojů časové osy, převod vrstev na symbol, rozdělení symbolu na vrstvy, podpora zpětného přehrávání a smyčky pro grafické symboly, zkopírování a vložení nastavení doplnění.
Jak to funguje ›

Pokročilé sestavování

Funkce sestavování (neboli rigging) umožňuje rychle propojit různé části těla postavy. Tato funkce pomáhá při řízení pohybu jednotlivých částí těla ve vztahu k sobě navzájem. Rigy z panelu Datové zdroje můžete přetahovat na kompatibilní postavy na ploše. 
Jak to funguje ›

Animate CC 2020 (v.20) - 7.11.2019

Přepracované uživatelské rozhraní

Vylepšené a zdokonalené uživatelské rozhraní pro příjemnější práci uživatelů
Jak to funguje ›

Vylepšený panel Vlastnosti

Zjednodušený panel Vlastnosti pro snadnou a přehlednou práci.
Jak to funguje ›

Přizpůsobení panelu nástrojů

Přizpůsobujte si a seskupujte nástroje tak, aby se vám snadno používaly při úpravách postav.
Jak to funguje ›

Moderní časová osa

Odhalte nové možnosti pro bezproblémovou tvorbu animací. 
Jak to funguje ›

Praktická výuková lekce

Naučte se vytvářet animace během chvilky pomocí jednoduše pochopitelných kroků a návodů.
Jak to funguje ›

Vylepšený export videa

Prozkoumejte nové zjednodušené nastavení a formáty pro export videa.
Jak to funguje ›

Nové plynulé štětce

Vychutnejte si ještě lepší zážitky z kreslení díky tomuto realistickému a přesnému štětci.
Jak to funguje ›

Domovská obrazovka

Užijte si nový vzhled a možnosti správy domovské obrazovky. 
Jak to funguje ›

Nastavení aplikace

Přepněte na takové uživatelské rozhraní, v němž se budete cítit pohodlně. 
Jak to funguje ›

Vylepšená stabilita výkonu

Lepší stabilita výkonu, uživatelské prostředí a plynulejší pracovní postupy. 
Jak to funguje ›

Adobe Animate CC 2019.2 (19.2) - 10.4.2019

Zvukové efekty

Zachovejte zvukové efekty při rozdělení importovaného zvuku. 
Jak to funguje ›

Vylepšené zpracování obrázků

Exportujte snímky ve správném rozlišení zachováním původních nastavení obrázku a vynecháním optimalizace. 
Jak to funguje ›

Zrcadlení štětce

Synchronizujte během kreslení tvary a velikosti špiček nástrojů Štětec a Guma. 
Jak to funguje ›

Pokřivení podkladu

Vylepšené pokřivení podkladu poskytuje lepší kontrolu nad táhly a výsledky pokřivení.
Jak to funguje ›

Vylepšený výběr snímků

Pracujte s více symboly a připněte je do různých panelů pro výběr snímků. 
Jak to funguje ›

Vylepšení atlasu textur

Optimalizujte výstup atlasu textur. Získejte lepší kontrolu nad atlasy textur díky optimalizovanému výstupu a generování více bitmap.
Jak to funguje ›

Optimalizace ukládání souborů

Snadno a efektivněji přírůstkově ukládejte dokumenty Animate ve formátech FLA a XFL. Zkraťte čas ukládání pro režim automatického obnovení a rychle ukládejte komplexní data. 
Jak to funguje ›

V Animate nyní můžete snadno vektorizovat obrázky ve vysoké kvalitě. Vektorizace obrázků umožňuje převádět rastrové obrázky ve formátech JPEG, PNG, PSD a dalších na vektorové kresby. Pomocí této funkce snadno založíte nový výkres na stávajícím díle jeho vektorizací. Nástrojem Vektorizace obrazu můžete například převést kresbu pořízenou tužkou na papíru na vektorovou kresbu. Rychlé získání požadovaného výsledku dosáhnete volbou některé ze sady přednastavení vektorizace.

Adobe Animate CC 2019 (19.0) - 15.10.2018

Podpora tlaku a náklonu u nástroje Guma

Přináší nové možnosti kreslení. Pomocí nové špičky gumy citlivé na tlak a náklon nyní můžete provádět mazání se stejnou velikostí a přesností jako při použití nástroje Štětec.
Jak to funguje ›

Vylepšení nástroje Plechovka barvy

Nástroj Plechovka barvy nyní podporuje režim kontinuální výplně. Nástroj automaticky vyplňuje oblasti nebo obrysy, když táhnete myší přes tvary. Můžete zvolit, zda chcete, aby se při přetažení vyplnily všechny oblasti nebo pouze prázdné oblasti a oblasti s určitou barvou.
Jak to funguje ›

Vylepšení exportu souborů SVG

Soubory SVG exportované z aplikace Animate jsou nyní dobře organizované a zachovávají hierarchii vrstev. Tyto exportované soubory lze importovat do aplikace Character Animator k dalšímu použití.
Jak to funguje ›

Změna názvu služby Typekit

Nabízí odkazy na Adobe Fonts, což je nový název služby Typekit. Adobe Fonts je součástí předplatných služby Creative Cloud. Neexistuje žádné omezení počtu písem, které lze aktivovat současně, a žádné omezení počtu měsíčních zobrazení stránek obsahujících webová písma.
Jak to funguje ›

Tvarování elementů

Vytvářejte nové postoje pro vektorový nebo bitmapový obsah pomocí úchytů na tvarech, které vám umožní měnit mřížku. Už nemusíte překreslovat obsah každého snímku – k vytváření animací stačí používat doplnění mezi postoji.

Lepší kontrola vrstev

Nyní můžete snadněji animovat jednotlivé postoje uspořádáním objektů do nadřízených a podřízených vrstev. Když se pohybuje objekt v nadřízené vrstvě, podřízená vrstva se automaticky pohybuje s ním.

Vylepšená integrace s aplikací After Effects

Import animací do aplikace After Effects je nyní vylepšen, takže můžete ještě rychleji a přesněji upravovat kompozici a přidávat speciální efekty.

Automatická synchronizace řeči (využívá technologii Adobe Sensei)

Nemarněte čas úpravami pozice úst podle zvukového doprovodu. Naše platforma využívající strojové učení to udělá automaticky za vás.

Vylepšené publikování textur

Při vytváření animací s obsahem založeným na texturách můžete pracovat s vektory a poté je exportovat ve stejném formátu nebo jako bitmapové textury nabízející vysoký výkon na platformách HTML5.

Přidávání efektů k vrstvám

Do vrstev můžete přidávat odstíny a filtry, můžete si hrát s mizením a objevováním vrstev, upravovat hloubku ostrosti apod. – to vše bez jakékoli změny objektů na scéně.

Nová úvodní obrazovka

Zahájení práce je pro animátory ještě snadnější a rychlejší. Stačí si vybrat cíl pro animaci a vybrat si z navržených přednastavených možností formátování.

Vytváření a publikování virtuální reality (Beta)

Využijte své 2D dovednosti k exportu 360stupňových VR animací a vytvářejte úchvatné prostředí pro virtuální procházky.

Export do formátu glTF (GL Transmission Format)

Nyní můžete exportovat své animace v novém standardním formátu glTF.

Lepší vzhled rozhraní

Uživatelské rozhraní aplikace Animate bylo aktualizováno frameworkem Spectrum a nyní nabízí stejně ostrý vzhled a intuitivní používání jako ostatní produkty Creative Cloud.

Podpora pera pro zařízení MS Surface

Uživatelé zařízení Microsoft Surface jistě přivítají nativní podporu pera, která jim přináší nejlepší možný výkon a kvalitu kreslení.

A mnoho dalšího

Byl také vylepšen výkon a možnosti správy a řada dalších funkcí.

Podrobnější popis jednotlivých novinek verze CC 2019 ›››

 

Adobe Animate CC 2018 (18.0) - 19.10.2017

Hloubka vrstvy a vylepšení kamery

Umístěním objektů v různých rovinách můžete ve svých animacích vytvářet iluzi hloubky. Můžete změnit hloubku vrstvy a doplnit ji nebo si můžete přiblížit obsah na konkrétních rovinách. Můžete také zamknout objekty ke kameře a přidávat interaktivní pohyb kamery a hloubku vrstvy za běhu.

Průvodce kódy akcí

K přidávání akcí k událostem pro dokumenty typu HTML5 Canvas nyní můžete využít nového průvodce, díky němuž se obejdete bez psaní kódu.

Výkonnější časová osa

Časová osa animací byla vylepšena o několik funkcí, které usnadňují její používání: zobrazení času společně s čísly snímků a prodloužení nebo zkrácení času pro vybraný rozsah. Můžete také změnit časové rozmezí snímků pomocí snímků za sekundu (fps), posouvat se v animaci na ploše a převádět prázdné rozsahy na rozsahy trvající 1, 2 nebo 3 sekundy.

Vylepšená přednastavení náběhu/doběhu

Vytvořením vylepšených přednastavení náběhu/doběhu na úrovni vlastností pro všechna doplnění můžete spravovat rychlost animací bez nutnosti ručního zásahu.

A mnoho dalšího

Byl také vylepšen výkon a možnosti správy a řada dalších funkcí.

Podrobnější popis jednotlivých novinek verze CC 2018 ›››

Adobe Animate CC 2017.5 (16.5) - 13.6. 2017

Nová přednastavení náběhu/doběhu

Vytvářejte rychleji realistické pohyby pomocí nových přednastavení náběhu/doběhu, která umožňují definovat rychlost klasických doplnění a doplnění tvaru. Můžete také vytvářet vlastní náběhy/doběhy pro doplnění tvaru.

Export přehledu pohyblivých symbolů

Přejděte rychleji od návrhu hry k vývoji pomocí exportu atlasu textur nebo přehledu pohyblivých symbolů z aplikace Animate CC do Unity a dalších platforem.

Instalace komponent

Pomocí doplňků můžete snadno balit, sdílet a instalovat vlastní HTML5 komponenty.

Vyšší výkon nástroje Štětec

Při kreslení štětcem již nemusíte čekat, než se vyhladí předchozí tah. Můžete tak rychleji vytvářet kresby s kvalitnějšími čarami.

Upozornění v aplikaci

Získejte při práci v aplikaci užitečné kontextové tipy a informace o nových a stávajících funkcích.

A mnoho dalšího

Mezi další vylepšení patří: aktualizace běhového prostředí Adobe AIR, aktualizace AuthPlayer a další.

Podrobnější popis jednotlivých novinek aktualizace verze CC 2017.5 ›››

Adobe Animate CC 2017.1 (16.1) - 30.1.2017

Lepší prohlížení s podporou HiDPI

Zobrazte si na obrazovce více obrazových bodů a prohlížejte si ikony a text v ultra ostrých detailech. Animate CC automaticky optimalizuje nastavení pro monitory HiDPI.

Vylepšený výběr snímků

Datové položky lze nyní snadněji opakovaně používat k úpravě jemných pohybů, například úst nebo pozice rukou. Snímky nyní můžete automaticky filtrovat na základě různých kritérií, například klíčové snímky, všechny snímky a další.

Podpora globálních skriptů JavaScript a knihoven JavaScript třetích stran

Získejte potřebnou flexibilitu díky kódu JavaScript, který se použije na všechny snímky v animaci. Nyní také můžete používat nejnovější knihovny JavaScript pro animace přímo v uživatelském prostředí aplikace Animate.

Adobe Animate CC 2017 (16.0) - 2.11.2016

Integrovaná virtuální kamera

Pomocí integrované virtuální kamery můžete své animace posouvat a zvětšovat nebo zmenšovat stejně jako pomocí skutečné videokamery. Virtuální kamera vám také umožní přidávat odstíny a filtry.
Jak to funguje ›

Opakovaně použitelné komponenty

Nyní můžete v dokumentech HTML5 Canvas snadno a rychle přidávat a opakovaně používat běžné komponenty, jako jsou přehrávače videa, tlačítka a karusely.

Vylepšení vektorových štětců

Vytvářejte a sdílejte vlastní štětce, převádějte vzorkové štětce na standardní umělecké štětce a kreslete expresivněji pomocí štětců citlivých na tlak a náklon.

Spolupráce s CC knihovnami

Spolupracujte na animacích současně s více členy týmu. Sdílejte, upravujte a opakovaně používejte celé animace, klipy nebo symboly prostřednictvím CC knihoven a vkládejte animace přímo do aplikací InDesign a Adobe Muse.
Jak to funguje ›

Snazší export

Jednoduše a rychle sdílejte prototypy exportováním klipů nebo náhledů ve formátu GIF, JPEG nebo PNG a sdílejte je na sociálních sítích, e-mailech a zprávách SMS.

Vylepšení Creative Cloud zdrojů

Archivujte, obnovujte, přidávejte komentáře a prohlížejte si historii verzí všech datových zdrojů, které jste si uložili ve službě Creative Cloud, včetně souborů v Creative Cloud knihovnách a datových zdrojů vytvořených v počítačových i mobilních aplikacích Creative Cloud.

Integrace obchodu Typekit

Nakupujte písma od špičkových tvůrců a používejte je ve svých projektech Animate. Služba Typekit využívá synchronizaci písem a webové technologie, díky nimž můžete zakoupená písma používat kdekoli.

Adobe Animate CC 2015.2 (15.2) - 20.6.2016

Lepší spolupráce s knihovnami

Spravujte zdroje uložené v Creative Cloud knihovnách určených jen pro čtení, odkud si je členové týmu budou moct otevřít, aniž by je mohli měnit nebo mazat.

Aktualizovaný panel Knihovny

Díky většímu panelu Knihovny najdete potřebné zdroje rychleji, zatímco filtrované hledání ve službě Adobe Stock a nové ikony vám usnadní rozpoznávání licencovaných souborů.

Vylepšené štětce

Nové štětce se vzorkem, funkce vyhlazování vektorových štětců a dlaždicové vyplnění rozšiřují možnosti kreslení v Animate.
Jak to funguje ›

Miniatury grafických symbolů

Animujte detaily postav, například ústa nebo ruce, rychleji díky miniaturním náhledům, které se dají přidávat přímo na časovou osu.

Lepší možnosti publikování na webu

Projekty publikované ve formátu HTML5 Canvas teď podporují displeje HiDPI a Retina. Při tvorbě reklam můžete vytvářet a publikovat bannery ve formátu HTML5, které se zvetší, když na ně kliknete nebo nad nimi podržíte kurzor.

Průhledné vrstvy

Už nemusíte pracně obcházet omezení. Nově můžete v Animate kreslit přímo na jiné vrstvy.

Vystavte svou práci ve službě Adobe Portfolio

Pokud své animace vystavujete ve službě Adobe Portfolio, nově si můžete vytvořit vlastní úvodní a kontaktní stránku, abyste lépe oslovili návštěvníky.
Jak to funguje ›

Adobe Experience Design (Preview)

Přejděte od vytváření skic k návrhu interakcí, vizuálnímu designu, vytváření prototypů, generování náhledů a sdílení hotového díla v aplikaci Adobe XD. Jedná se o nový nástroj nabízející vše, co potřebujete pro navrhování a vytváření prototypů uživatelského prostředí webů a mobilních aplikací.
Jak to funguje ›

A mnoho dalšího

Další vylepšení: Pokročilé možnosti importu formátu PSD a AI, přitahování bitmap, integrace nejnovějšího Flash Playeru a AIR SDK a mnoho dalšího.

Kompletní popis novinek verze Animate CC 2015.2 ›››

Adobe Animate CC 2015.1 (15.1) - 8.2.2016

Datové zdroje na dosah ruky s Creative Cloud knihovnami

Procházejte a používejte štětce, barvy, obrázky a další kreativní datové zdroje v knihovnách, které jsou dostupné v aplikaci Animate a ostatních aplikacích služby Creative Cloud. Knihovny se synchronizují se službou Creative Cloud a datové zdroje lze navzájem propojit, takže při změně jednoho si můžete společně s ostatními členy týmu vybrat, zda ho budete aktualizovat ve všech projektech.
Jak to funguje ›

Vyhledání nejvhodnějšího kreativního zdroje ve službě Adobe Stock

Nové tržiště Adobe Stock vám umožňuje vyhledávat, licencovat a spravovat royalty-free obrázky a vektorovou grafiku přímo z aplikace Animate. Vybírejte ze 45 milionů datových zdrojů, uložte výběr do Creative Cloud knihoven a pak ho přetáhněte přímo do projektu. Můžete také licencovat datové zdroje přímo z tržiště Adobe Stock.
Jak to funguje ›

Navrhování se sadou Adobe Typekit

Přejděte k tisícovkám písem sady Adobe Typekit přímo z nabídky písem a používejte je ve webových projektech Animate. Všechna písma od těch nejlepších tvůrců jsou součástí vašeho členství ve službě Creative Cloud.

Větší flexibilita díky vektorovým uměleckým štětcům

Nové vektorové umělecké štětce umožňují měnit dráhu tahu štětcem po nakreslení a zvětšit na jakékoli rozlišení, aniž by to ovlivnilo kvalitu. Můžete také vytvořit vlastní štětce a importovat štětce vytvořené v aplikaci Adobe Capture CC.
Jak to funguje ›

Export videa do formátu 4K+

Exportujte video v rozlišení, jaké chcete. Zajistíte tak, že vaše videa budou vypadat skvěle i na nejnovějších televizích a obrazovkách s rozlišením Ultra HD.
Jak to funguje ›

Vylepšené štětce a tužky

Jednoduše kreslete plynulé, přesné vektorové obrysy podél křivky a získejte rychlejší živé náhledy.

Vlastní rozlišení

Vdechněte starým projektům nový život tak, že změníte jejich velikost a budete je optimalizovat pro jakékoli rozlišení, jako jsou displeje HiDPI, Retina a 4K.

Jednoduchá synchronizace zvuků s animacemi

Připojte a ovládejte zvukové smyčky přímo na časové ose. Zajistíte tak skvělou synchronizaci bez nutnosti kódování.

Plátna s možností otočení o 360°

Otáčejte při kreslení plátna kolem jakéhokoli bodu otočení, jako byste používali papír a tužku. Získáte perfektní úhly a tahy.

Jednoduché změny barvy

Označte a pojmenujte si vybrané barvy, díky čemuž pak můžete barvu změnit a aktualizuje se v celé kompozici.

Šablony HTML5 Canvas

Jednoduše vytvářejte bohaté interaktivní reklamy a jiný obsah vytvořením opakovaně použitelných šablon obalů HTML5 Canvas v aplikaci Animate, které pak můžete modifikovat v jakémkoli editoru kódu.

Barevné průsvitky

Jednoduše dolaďujte složité animace díky možnosti podívat se na více sousedících snímků s různými barvami a hodnotami alpha na ploše.

A mnoho dalšího

Obsahuje také: Možnost sbalit animace jako soubory OAM, import souborů SVG přímo na ploše pomocí Creative Cloud knihoven nebo příkazu Importovat a další funkce.

Kompletní popis novinek verze Animate CC›››

Flash Professional CC 2015 (15.0) - 15.6.2015

Animace jako ze života díky nástroji Kost

Oživte své postavičky pomocí pokročilé kinematiky. Propojujte objekty a pracujte s nimi v reálném čase, aby vznikl přirozený, dynamický pohyb. Nástroj Kost – na základě přání velkého počtu zákazníků je zpět.

Export přehledu pohyblivých symbolů

Minimalizujte počet souborů ve svém projektu. Exportujte bitmapy v dokumentu plátna HTML5 jako jeden přehled pohyblivých symbolů. Využijte své animace v online reklamách co nejlépe a vyhovte směrnicím asociace Interactive Advertising Bureau (IAB).

Import videa na časové ose

Importujte videa H.264 přímo na časovou osu k využití jako vrstvy vodítka.

Rozdělení zvuku

Rozdělte zvukové soubory přímo na časové ose, abyste mohli během animací koordinovat prázdné snímky.

Štětec jakéhokoli měřítka

Zvětšení nebo zmenšení zobrazení. Velikost štětce se nyní může přizpůsobovat podle velikosti scény. Žádné příliš velké nebo mikroskopické štětce.

Ukládání rychlostí blesku

Ukládání velkých souborů je rychlejší než kdykoli předtím. Už žádné čekání. Uložte soubor a přejděte přímo k němu.

Optimalizace HTML5

Publikujte projekty HTML5 bez prodlení. Žádné nevyužité položky knihovny, klíčové snímky nebo datové zdroje. Výrazná optimalizace hotových projektů.

Podpora 64bitových systémů iOS

Využijte všech výhod pokročilého 64bitového zpracování v iOS a vytvářejte bohaté interaktivní aplikace.

Flash Professional CC 2014.1 (14.1) - 6.10.2014

Rozšířená podpora WebGL

Publikujte plně interaktivní animace – se skriptováním a zvuky – ve formátu WebGL. Je možné je spouštět v moderních prohlížečích bez aplikace Flash Player s využitím výhod hardwaru se zrychlením GPU.

Vlastní štětce

Vytvářejte své vlastní štětce a získejte ideální tvar, úhel a plochost. Uložte si je pro budoucí použití a přistupujte k nim z více počítačů díky funkci Synchronizace nastavení ve službě Creative Cloud.

Import souborů SWF

Zpět díky zájmu uživatelů: možnost importovat soubory SWF do projektu jako datové zdroje.

Vodítka v animacích

Mějte kontrolu nad transformací při změně velikosti u animovaného objektu pro lepší přizpůsobení jeho pohybu a transformujte jeho barvu podél cesty vodítka pohybu.

Podpora vlastní platformy

Díky nové sadě SDK mají vývojáři možnost rozšířit aplikaci Flash Professional tak, aby podporovala více formátů.

A mnoho dalšího

K dispozici jsou také: vylepšení použitelnosti, schopnost publikovat aplikace Adobe AIR se sdíleným běhovým prostředím a schopnost publikovat aplikace pro zařízení se systémem Android založená na procesoru Intel x86.

Kompletní popis novinek verze CC 2014.1 ›

Flash Professional CC 2014 (14.0) - 18.6.2014

Export do souboru SVG

Jakýkoli snímek ve vašem projektu Flash si můžete vyexportovat do souboru SVG, který může zvětšit a použít na plakátech a v dalších propagačních materiálech.
Podívejte se, co umí ›

Doplnění pro tahy s variabilní šířkou

Vytvářejte animace jako změny tahu přidáním doplnění tvaru do tahu s variabilní šířkou.
Podívejte se, co umí ›

Rozhraní WebGL pro animaci

Publikujte animace do formátu WebGL, aby je bylo možné spustit v moderních prohlížečích bez nutnosti použití přehrávače Flash Player – mohou navíc využít hardwarovou akceleraci GPU.
Podívejte se, co umí ›

Proměnlivá šířka tahů

Nakreslete tahy o šířce, kterou lze v jakémkoli bodě změnit. Vytvářejte a ukládejte profily pro každý tah, nebo používejte přednastavení variabilní šířky.
Podívejte se, co umí ›

Nový editor pohybu

Aktualizovaný editor pohybu, který jsme na základě přání velkého počtu zákazníků vrátili zpět, vám dává naprostou kontrolu nad vlastnostmi doplnění pohybu, jako jsou barevné efekty a transformace.
Podívejte se, co umí ›

Vrácení akcí zpět na úrovni objektů

Je zpět. Vrácení akcí zpět na úrovni objektů umožňuje zrušit akci u jednoho objektu, aniž by se při tom vrátily zpět změny u dalších objektů, které jste provedli později.

Podpora projektorů

Publikujte videa jako soubory projektorů Flash (.exe), aby je bylo možné zobrazovat i v systémech, ve kterých není nainstalován přehrávač Flash Player.
Podívejte se, co umí ›

Podpora rozšíření HTML5

Flash Professional nyní podporuje panely na bázi HTML5, takže vývojáři mohou rozšířit možnosti aplikací o nové funkce a obsah.

A mnoho dalšího

K dispozici je také také: panel Adobe Kuler, možnost vytváření rozšíření HTML5 a další.

Kompletní popis novinek verze CC 2014 ›

Flash Professional CC (13.1) - 3.12.2013

Podpora platformy HTML5 Canvas

Vytvářejte interaktivní obsah ve známém vývojovém prostředí, které je nyní přizpůsobeno pro platformu HTML5 Canvas. Přidávejte skripty snímku pomocí nativní podpory pro JavaScript, včetně tipů pro psaní kódu, barevného označování kódu a dalších možností.
Podívejte se, co umí ›

A mnoho dalšího

K dispozici je také: vylepšení použitelnosti panelu Vzorky barev, automatické formátování kódu v panelu Akce, tipy při psaní kódu pro fragmenty kódu JavaScript a rozhraní API JS, panel Fragmenty kódu a další.
Kompletní popis novinek verze CC 13.1 ›

Flash Professional CC (13.0) - 17.6.2013

Vylepšené publikování HTML

Rozšiřte své pole působnosti téměř na jakoukoli obrazovku díky vylepšené podpoře HTML5 s využitím aktualizované sady nástrojů pro rozhraní CreateJS, která zahrnuje nové funkce pro tlačítka, oblasti pro kliknutí a křivky pohybu.

Synchronizace nastavení

Pracujte způsobem, který vám vyhovuje, na libovolném počítači – Mac nebo PC. Synchronizujte nastavení pracovního prostoru se službou Creative Cloud – včetně předvoleb a přednastavení – abyste je měli s sebou kdekoliv.
Podívejte se, co umí ›

Nástroje pro časovou osu šetřící čas

Spravujte vlastnosti ve více vybraných vrstvách na panelu Časová osa. Snadno lze vyměňovat symboly nebo rastrové obrázky na vymezené ploše. Vyberte více objektů ve vrstvě a distribuujte je do klíčových snímků jediným kliknutím.
Podívejte se, co umí ›

Testování a ladění přes USB

Obsah lze nyní testovat a ladit v méně krocích připojením více mobilních zařízení s operačním systémem iOS a Android přímo k počítači přes USB.

64bitová architektura

64bitová aplikace Flash Professional CC přepracovaná od základu je modulárnější a poskytuje bezkonkurenční rychlost a stabilitu. Snadno můžete spravovat větší počty velkých souborů, rychleji publikovat a časová osa má nyní ještě rychlejší odezvu.

Zjednodušené uživatelské prostředí

Zjednodušené uživatelské rozhraní vám umožní lépe se soustředit pouze na vytvářený obsah. Dialogová okna a panely jsou ještě intuitivnější a umožňují jednodušší navigaci. Máte možnost výběru mezi světlým nebo tmavým uživatelským rozhraním.
Podívejte se, co umí ›

Neomezená velikost odkládací plochy

Snadno můžete spravovat velká pozadí nebo obsah, který je umístěn mimo vymezenou plochu s neomezenou odkládací/pracovní plochou.

Vlastní rozhraní API metadat

Navrhujte rozvržení, dialogová okna, obrazový materiál pro hry nebo herní úrovně pomocí nové sady rozhraní API jazyka JavaScript. Přiřazujte vlastnosti těmto prvkům při jejich vytváření v aplikaci Flash Professional.

Kreslení v reálném čase

Zobrazte si okamžitě plný náhled – s barvami výplní a tahů – rovnou při kreslení, a to pomocí kteréhokoli z nástrojů pro vytváření tvarů v aplikaci Flash Professional. Pomůže vám to realizovat návrhy rychleji než kdykoli předtím.

Výkonný editor kódu

Pište kód efektivněji pomocí nového editoru kódu využívajícího open source knihovnu Scintilla. Lze hledat v rámci více souborů pomocí nového panelu Najít a nahradit a provádět tak rychle aktualizace kódu.

A mnoho dalšího

K dispozici je také: vylepšení pracovních postupů při vývoji aplikací AIR, chybových zpráv pro rozhraní API JS a další.

Kompletní popis novinek verze CC ›

Kompletní popis funkcí jednotlivých vydání naleznete na adrese www.adobe.cz.