po telefonu, mailem nebo přes vzdálené připojení
Vzdálený přístup
v pracovní dny od 9:00 - 17:00
nebo nás kontaktujte mailem
Bohužel nikoliv - k informacím o licencích prodaných přes web výrobce nemáme žádný přístup. Netušíme tedy, zda a jakým způsobem jste daný produkt koupili, ani jaké údaje jste při tom poskytli. V případě jakýchkoli problémů s takto získanými licencemi se musíte obrátit přímo na zákaznickou podporu daného výrobce prostřednictvím jejich webových stránek.
Zákaznickou podporu v češtině či angličtině tak poskytujeme pouze těm uživatelům, kteří si produkt zakoupili přímo u nás, popřípadě u některého z našich partnerů.
Ne - u nás zakoupené licence mají vypnutou funkci automatické obnovy. I když jste za původní licence zaplatili u nás pomocí karty, tato platba byla jednorázová. Před vypršením stávajících licencí od nás dostanete s předstihem mailem nabídku na jejich obnovení na další období. Teprve po potvrzení takové nabídky z vaší strany budete vyzváni k zaplacení a učinit tak můžete:
zdarma pomocí programu Teamviewer
Chybějící křestní jméno
Chybějící příjmení
Chybějící nebo neplatný telefon
Chybějící nebo neplatný email
Chybějící text dotazu
Vepište čísla: dva osm šest čtyři
Current URL: http://www.digitalmedia.cz/support/default.aspx
Prev URL: http://www.digitalmedia.cz/support/default.aspx?go=contactform